nedeľa 8. septembra 2013

Posilňujúca maska na vlasy

Ahojte, tak sa Vám skoro po mesiaci opäť hlásim. Áno, blog dlho stál ale akosi neboli nápady a ani čas na články. Dnes som si ale povedala, že konečne je o čom písať a preto poďme na to!:)


Chcela by som Vám predstaviť masku, na vlasy od L'Oréal Paris, presnejšie L'Oréal Paris Elsève Arginine Resist X3. Ak mám byť úprimná, čakala som od tejto masky viac. Ja mám vlasy veľmi jemné, lámave a dosť sa mastiace. Masku som si dávala dva krát do týždňa. Keďže mám vlasy mastné, nedávala som ju do celej dĺžky vlasov ale len do končekov. Nechala som ju pár minút pôsobiť a potom som ju zmyla. Maska sa dobre nanášala a takisto aj zmývala. Hneď po zmytí som cítila jemnejšie vlasy. No nedá sa povedať, žeby som videla nejaký extra rozdiel. Maska ma podľa mňa peknú vôňu, aj dobrú konzistenciu ..


Povedala by som, že táto maska je taký drogériový priemer. Nemôžem povedať, že by to bol nejaký prepadák ale žiadne zázraky od nej nečakajte. :) Myslím, že v drogérii sú aj lepšie masky, za tú istú cenu. Ja sa teraz určite poobzerám už po inej maske a k tejto sa vraciať nebudem.
To by bolo na dnes všetko, snáď sa čoskoro vidíme <3 ahojte.

2 komentáre:

  1. Mě bohužel nesedla vůbec. Teď už jí na vlasy radši vůbec nedávám, protože jsem vždycky vypadala jak zmoklá slepice :) a používám jí na holení nohou. Na to je celkem fajn :D

    OdpovedaťOdstrániť